Kontakt

Vår digitala chatt - Ebbot

Vi finns alltid för dig oavsett tid på dygnet om du väljer att chatta med vår digitala assistent Ebbot. Han kan bland annat:

  • flera språk, testa om han kan ditt!
  • svara på många av dina frågor.
  • visa dina hyresavier
  • göra en felanmälan. Så här felanmäler du via Ebbot:

 

  1. Klicka på pratbubblan längst ned till höger på mitthem.se.



  2. Ebbot dyker upp.
    Välj "Felanmälan" om du har något att felanmäla.
    Välj "Mina sidor" om du vill titta på din hyresavier. 
    Eller ställ din fråga genom att "Starta chatten".

chatt funktion

Ebbot

 

Kundcenter

Det går alltid bra att kontakta Mitthems Kundcenter om du undrar något. Vi hjälper dig gärna!

E-post

info@mitthem.se

Telefon

060-13 95 00

Öppettider

Kundcenter nås via telefon, mejl och bemannad chatt följande tider (helgfria vardagar):
Måndag: 8.00-16.00
Tisdag: 9.00-16.00
Onsdag: 8.00-16.00
Torsdag: 8.00-16.00
Fredag: 8.00-16.00

Receptionen tar emot besök på vardagar klockan 9.00-15.00

Under påskhelgen, torsdag 17/4 till måndag 21/4, är hela kontoret, inklusive Kundcenter, stängt.

Besöksadress

Södra Järnvägsgatan 31, 852 36 Sundsvall

Du når oss alltid

Om det uppstår en akut situation när vi har stängt når du jouren på telefon 060-13 95 00.