Kontakt
Vår digitala chatt - Ebbot
Vi finns alltid för dig oavsett tid på dygnet om du väljer att chatta med vår digitala assistent Ebbot. Han kan bland annat:
- flera språk, testa om han kan ditt!
- svara på många av dina frågor.
- visa dina hyresavier.
- göra en felanmälan. Så här gör felanmäler du via Ebbot:
- Klicka på pratbubblan längst ned till höger på Mitthem.se.
- Ebbot dyker upp. Välj Felanmälan om du har något att felanmäla. Välj Mina sidor om du vill titta på din hyresavier. Eller ställ din fråga genom att Starta chatten
Kundcenter
Det går alltid bra att kontakta Mitthems Kundcenter om du undrar något. Vi hjälper dig gärna!
Telefon
060-13 95 00
E-post
Öppettider
Kundcenter nås via telefon, mejl och bemannad chatt följande tider (helgfria vardagar):
Måndag: 8.00-16.00
Tisdag: 9.00-16.00
Onsdag: 8.00-16.00
Torsdag: 8.00-16.00
Fredag: 8.00-16.00
Receptionen tar emot besök på vardagar klockan 9.00-11.00
Besöksadress
Södra Järnvägsgatan 31, 852 36 Sundsvall
Du når oss alltid
Om det uppstår en akut situation när vi har stängt når du jouren på telefon 060-13 95 00.