Kontakt

Vår digitala chatt - Ebbot

Vi finns alltid för dig oavsett tid på dygnet om du väljer att chatta med vår digitala assistent Ebbot. Han kan bland annat:

  • flera språk, testa om han kan ditt!
  • svara på många av dina frågor.
  • visa dina hyresavier.
  • göra en felanmälan. Så här gör felanmäler du via Ebbot:

 

  1. Klicka på pratbubblan längst ned till höger på Mitthem.se.



  2. Ebbot dyker upp. Välj Felanmälan om du har något att felanmäla. Välj Mina sidor om du vill titta på din hyresavier.  Eller ställ din fråga genom att Starta chatten

chatt funktion

Ebbot

 

Kundcenter

Det går alltid bra att kontakta Mitthems Kundcenter om du undrar något. Vi hjälper dig gärna!

Telefon

060-13 95 00

E-post

info@mitthem.se

Öppettider

Kundcenter nås via telefon, mejl och bemannad chatt följande tider (helgfria vardagar):
Måndag: 8.00-16.00
Tisdag: 9.00-16.00
Onsdag: 8.00-16.00
Torsdag: 8.00-16.00
Fredag: 8.00-16.00

Receptionen tar emot besök på vardagar klockan 9.00-11.00

Besöksadress

Södra Järnvägsgatan 31, 852 36 Sundsvall

Du når oss alltid

Om det uppstår en akut situation när vi har stängt når du jouren på telefon 060-13 95 00.